Kesähaaste

En ole pitkään aikaan saanut blogiin haasteita. Mökin keittiössä -blogin Sanna katkaisi kuitenkin haasteiden hiljaiselon lähettämällä minulle viime viikolla mukavan lyhyen ja ytimekkään haasteen, joka täytyy nyt laittaa eteenpäin.

München kesäMünchen kesä

Haaste pitää sisällään viisi bloggarin keksimää kysymystä. Ideana on vastata kysymyksiin, keksiä itse viisi uutta kysymystä ja lähettää haaste sen jälkeen eteenpäin. Nimesin haasteen itse kesähaasteeksi (haasteella ei ollut kunnon nimeä), sillä edelliset kysymykset ovat liittyneet kesään. Joten tässä olisi ensin viisi minulle esitettyä kysymystä vastausten kera, ja viisi mun keksimää kysymystä, jotka lähetän eteenpäin Omenaiselle!

NygårdsMünchen kesä

1. Lempi kesäkukkasi?

No jos saa sanoa vain yhden, niin sanon hortensia ja daalia. Eiku tossakin oli jo kaksi.

2. Juhannus merenrannalla, järvenrannalla vai kaupungissa?

Kaupungissa (omassa kodissa kavereiden kera, vanhemmilla tai ulkomailla). En ole mökki-ihminen. Tosin täksi juhannukseksi olemme saaneet kutsun mökkeilemään, saa nähdä mennäänkö. Hahah!

3. Oma kasvimaa vai kaupan tiski?

Kaupan tiski tai äidin kasvimaa. Jos mulla olisi aikaa, niin varmasti oma kasvimaa. Tällä hetkellä aikaa ei kuitenkaan vain yksinkertaisesti ole.

4. Mitä mieluiten grillaat?

Perus makkara toimii aina ja ruoan saa nopeasti pöytään. Kaveriksi raikas salaatti ja tää leidi hymyilee.

5. Lempiyrttisi?

Timjami tai rosmariini. En osaa päättää kumpi. Olen myös iloinen, että olen oppinut pitämään korianterista. Mutta ei korianteria silti voi vielä lempiyrtiksi kutsua.

München kesä

Minun keksimät kesähaastekysymykset. Ja ne lähtevät siis Paikka elämässä -blogin Omenaiselle!

1. Parasta kesässä?

2. Kesän paras juoma?

3. Pelkäätkö kunnon kesäisiä ukkosmyrskyjä?

4. Kesäloma kotimaassa vai ulkomailla?

5. Mansikat vai herneet?

München kesä

4 kommenttia artikkeliin ”Kesähaaste

  1. Mä en ollut mökki-ihminen ennenkuin kymmenisen vuotta sitten perittiin isovanhemmiltani niiden mökki…ja vielä kun sain oman yksiöni siihen leikkimökkiin, lähti homma lapasesta ;) Kai musta on vaan tullut aikuinen :D

    • Hahah! Meillä ei ole mun eikä miehen suvussa mökkejä, joten saa nähdä tuleeko musta koskaan aikuista. ;)

      Reipasta mökkikesää sulle!!

Kommentti ilahduttaa aina!