Ihmevoide nimeltään Lancôme Visionnaire

Visionnaire [LR 2412 4%] on edistyksellinen ihoa korjaava seerumi, joka silottaa näkyvästi ryppyjä, pienentää ihohuokosia ja tasoittaa ihon sävyä.

Käytä tuotetta puhdistetulle iholle aamuin ja illoin ennen päivä-/yövoidetta.

Ja yllä oleva pitää paikkansa. Tämä on ensimmäinen ihonhoitotuote josta suostun maksamaan aika sievoisen summan. Ensi kosketuksen kasvoni saivat tuotteesta erään lehden sivuilla kiinniolevan näytteen avulla, ja olin ensimmäisen käyttökerran jälkeen jo aika vakuuttunut tuotteesta.

Voide imeytyy ihoon hyvin nopeasti ja jättää kasvot iltaisin samettisen pehmeiksi. Iho on nukutun yön jälkeen pehmeä ja kimmoisa. Itse käytän tuotetta vain iltaisin, aamuisin käytän vain Body Shopin E-vitamiini-sarjan tuotteita.

Koostumukseltaan tuota on samettisen pehmeää ja väri on kauniin heleä. Tuote on hyvin riittoisaa, ja hyvin pieni määrä voidetta riittää kasvojen ja kaulan alueelle hyvin. Tuote levittyy iholle hyvin ja imeytyy tosiaan silmänräpäyksessä. Voiteen tuoksu on minusta miellyttävä, eikä yhtään liian voimakas.

Olen myös kuukausien käytön aikana havainnut ihossani muutoksia. Ihon pinta on sileämpi ja näppyjen määrä on pienentynyt huomattavasti. Olen myös sitä mieltä, että kasvojeni iho on tuotteen käytön seuraukseni kirkkaampi kuin ennen.

Tämä sininen purnukka tulee löytymään jatkossakin ihonhoitotuotteistani, sillä tämä tuote tekee sen minkä lupaa.

4 kommenttia artikkeliin ”Ihmevoide nimeltään Lancôme Visionnaire

    • Lancome on kyllä taivaallinen merkki. Mä olen pikkuhiljaa ihan huomaamattomasti alkanut vaihtaa kosmetiikkatuotteita Lancomeen. Eniten olen tämän seerumin ohella rakastunut merkin luomiväreihin, ne eivät lähde kulumallakaan pois ja väriä tarvitsee törkätä luomella todella vähän. Tosin ripsaria en YSL:stä ihan heti suostu vaihtamaan. :)

  1. Lancomen hypnose on maailman paras ripsiväri! Kannattaa kokeilla :) Haluaisin kysyä tosta visionairesta että saako sitä käyttää minkä ikäiset tahansa? Tai no varmasti saa mutta mulle sokokseen kuuluvan emotionin kauneuskonsultti sano että ryppyjä silottavia voiteita ei kannata mun ikäisen vielä käyttää.. ne oli jotenki liian stydejä nuorelle iholle.. mietin et voiko tämäkin sitten olla?

    • Kiitos vinkistä! Tällä hetkellä mulla on käytössä YSL:n ripsari, ja en ole siihen ihan tyytyväinen. Ensi kerralla taidan palata takaisin Lancomen ripsariin.

      Tuosta seerumin käyttämisestä en osaa kyllä valitettavasti sanoa sen tarkemmin. Mutta kyllähän toi Sokoksen myyjättären mielipide kuulostaa ihan järkevältä. Mä oon kuitenkin jo melkein 30, ja silmissä on jo ryppyjä, joten taidan uskaltaa jatkaa voiteen/seerumin käyttöä. ;) Ja kyllä toi seerumi tekee mun ihosta sileän sekä tasaisemman värisen, joten luulisi sen soveltuvan ainakin mulle ihan hyvin.

      Ja jos iho näyttää normaalisti (suht) hyvältä, niin voisihan tuota varmaan käyttää myös epäsäännöllisimmin. Eli vaikka ennen juhlia ym. isompia tilaisuuksia, joissa haluaa ihon näyttävän tosi hyvältä. Varmaan ei siten rasittaisi nuorta ihoa niin paljon.

Kommentti ilahduttaa aina!